Oda tie, mareata Pupu

February 18, 2009

Am stat si m-am gandit eu bine de tot si am hotarat: trebuie sa scriu despre Pupu. Pentru ca Pupu e tot ce vrei. Uitam faimoasa replica a mult mai faimosului Cosmin si nu mai zicem “H e tot ce vrei”. Pupu e tot ce vrei.
Povestea Pupului (sau a Pupei? mai bine nu, ca Puppa e obosita) incepe in 15 septembrie 2001. Sambata adica. Pe Pupu am remarcat-o asa scurt pentru ca era mica. La fel de mica ca si mine. Dar mi s-a parut intepata si n-am bagat-o in seama. Avea un pulover misto, foarte hippie fuloverul ei. Mi-a placut. Si Pupu statea in banca cu fata-cu-ochelari-de-vedere-colorati-si-cu-maieu-cu-gaurele. Nici de aia nu-mi placea. Usor de inteles de ce nu am intrat in contact. Pana in ziua in care Pupu a hotarat ca vrea sa stie cat de joasa era talia blugilor mei (TinaR- adica Tina R. sau tanar? Acest detaliu nu e demn de analiza, asadar purcedem). Si vine tafnoasa de Pupu si ridica bluza. Draci. Nervi. Tipete. Injuraturi. Pe vremea aceea eram grasa si complexata. Intre timp mi-a trecut. Si atitudinea stimatei Pupu m-a deranjat, fapt pe care i l-am impartasit. Bun. Au urmat saptamani in care imi devenise parca si mai antipatica. Adica cum? Vrea piticul sa arate clasei intregi ca eu mi-s grasa?
Vine Balul Bobocilor. Mare bal, mare caracter. Eu o miserupista de mare clasa ma imbrac in blugi si pun o bluza care acopera burta. Tipic. Si aveam doua date-uri. Ca mi-era frica ca-mi trage unul din ei teapa. Asa ca m-am protejat. Si o vad pe Pupu in fata discotecii. Mare om Pupu, mare caracter. Bai….deci Pupu ziceai ca merge la unul din balurile alea de prin Viena. Intolita, smacuita/spoita, cu par aranjat la coafor. Am ras. Mult si cu pofta. La un moment dat vine Pupu si ma intreaba de unul din tarfele mele masculine. Si cum n-aveam nici o treaba cu el, i-am zis sa sara. Lugu-lugu tugu-tugu, Pupu se trezeste putin cu ale ei preaminunate calcaie in flacari si intrezareste o posibila prietenie cu subsemnata.
Si astea au fost inceputurile.
Ce ne-a legat pe noi cel si cel mai mult a fost prostia noastra. Ne-a pus dracu sa ne indragostim cam in aceeasi perioada de niste specimene nedemne de gingasia noastra. Si asta ne-a apropiat. Ca prin minune am reusit sa scapam de o alta prietena de-a mea si m-am trezit cu Pupu pe cap. Vreo doua luni. Am fumat si ne-am betivit.Mult. Si ne-am imprietenit si mai.
Inutil sa aberez acum despre bondingul meu cu Pupu. Scriu acest post sa o ridic in slavi. “Dulcea mea Bubu/ Emina mea Pupu.” “Pupu: light of my life, fire of my loins. My sin, my soul.” “She was Bubulina in slacks. She was Bubu at school. She was A.S.M on the dotted line. But in my arms she was always Pupu.”
Suna banal ca dracu, dar eu mi-am gasit deja marea dragoste. Si uite Pupu ca o strig pe toate gardurile. Pupu imi este in mod cert singura prietena. Voi toate, restul, gloata, imi sunteti cunostinte, in cel mai bun caz amice. Dar Pupu imi este prietena. De ce? Probabil pentru ca semanan intr-atat incat nici noi nu mai stim cine care e. Nu fizic. Ooo nu. Pupu e frumu. Pupu e bestiala. Are buze de Angelina Jolie, ochi mari si umezi, dinti perfecti, un zambet ce-i provoaca erectie si junelui-prim al liceului. Pupu e mignona si are un fund perfect. Se bronzeaza cu niste urme ingrozitoare vara si bea prea multa cafea. Fumeaza mult si ii place Jegermaister-ul. E singura persoana care ma iubeste asa cum sunt. Pupu, intocmai mie nu mi-a pus niciodata la indoiala afirmatiile si a plans cu mine cand a fost cazul. Pupu ar face orice sa ma protejeze si are cum. Tatii stiu de ce. Pupu imi este fidela, lucru care nu poate fi spus si in legatura cu baietii. La ea ma refer. Pupu rade la glumele mele de prost gust si imi face spaghete cu sos Szechuan. Eu ii fac papara dimineata cand mancam impreuna si imi spune ca ar putea sa traiasca numai cu asta si tigari. Si cafea. Multa cafea. Pupu e genul de persoana care-mi da tigari de la ea cu saptamanile. Si stie ca si eu voi face la fel. Pupu plateste nota la bar si stie ca si eu voi face intocmai. Impartim totul (mai putin prietenii) si nu contabilizam nimic. Nu cred sa ma fi certat vreodata cu Pupu. Eu cand ma fac mare vreau sa fiu ca Pupu. Pentru ca Pupu ruleaza. N-as vrea sa ma opresc din scris, pentru ca Pupu merita sa scriu despre ea un roman lung cat viata noastra. Ce e misto in toata prietenia mea cu Pupu este faptul ca nu ne vedem cu lunile, iar cand o facem avem impresia ca ieri ne-am vazut. V-am zis ca Pupu ruleaza? Ruleaza. M-am blocat.Nu-mi ajung cuvintele, sau nu le cunosc eu pe alea bune care ar desavarsi o descriere perfecta a ceea ce este Pupu si ce inseamna ea pentru mine.
Multi ar spune dupa asa o declaratie de dragoste ca eu si Pupu suntem pe invers. Dar nu. Departe de noi gandul acesta murdar. Eu cu Pupu nu m-am pupat niciodata desi ea s-a pupat cu cam multe. Iubirea mea pentru Pupu e pura. Nimic sexual. Ii iubesc vocea, ii iubesc felul de a fi, ii iubesc stilul, o iubesc pentru….TOT.
Iar daca tu Pupu nu vei varsa o lacrima la sfarsitul acestor randuri voi fi profund dezamagita.
Din motive demne de inteles nu voi posta nicio poza cu Pupu. Confidentialitate. De la sine inteles si faptul ca pe Pupu nu o cheama Pupu. Pupu are un nume frumos. Mai putin al doilea prenume. Irelevant.

PS. In tot acest timp in care am aberat intr-un mare fel, tin sa precizez ca nu am fost sub influenta niciunei substante, desi Pupu va sustine contrariul.

19 Responses to “Oda tie, mareata Pupu”

  1. ela said

    ooff ma faci sa imi aduc aminte de zilele de liceu….prin liceu mi-am cunoscut si eu cea mai buna prietena ..si nici acuma nu am uitat cum m-a invatat ea sa fumez la balul bobocilor sau era la un chef?? :))))
    aaa si am doua intrebari hai sa zic curiozitati :
    1. de ce al doilea nume e irelevant?? fac pariu ca e pur romanesc …proasta inspiratie a nasilor??

    2. si daca la sfarsit dupa ce a citi a plans ce te faci?adica atat dragoste…..

  2. acolesiu said

    Ela, al doilea nume a lui Pupu este la fel de irelevant ca si intreaga ei identitate. Mi se pare irelevant pentru ca … stii tu oare? Sunt persoane a caror fata nu merge deloc cu numele. Mno, nici Pupu nu are fata de…. Plus ca nu-mi place deloc numele. E vina lui Mumu caci si mama lui Pupu tot undercover trebuie sa fie. Si merita un nume la fel de chic. Asadar Mumu+ Papa= Pupu
    Iar daca Pupu va plange, ma voi urca frumos in avion si ma voi duce sa-i sterg lacrimile. Fumand o tigara bineinteles.

  3. Pupu said

    te iubesc. si da. poti sa te urci in avion.
    semnat Pupu

  4. daca mai scriu multi despre ea o sa devina celebra pe plan mondial :))

  5. dead man said

    daca mai scriu multi pe sub asta o sa ajunga vedeta de talie mondiala :))

    Gigi…te cam repeti

  6. bitch said

    al doilea nume e bitch … si eu sunt bitch si alex e bitch toata lumea e bitch

    Pupu e bitch, tu esti ZDRENTI, iar eu sunt Balex(andricoizda)

  7. giapapadia said

    bai, ce-i aici, party? little one, nu imi merge messu DELOC.

  8. acolesiu said

    Cookie mic…..vad, ca din 3 in 3 secunde zice online/offline/online….e enervant. Injura-l, poate sta pe loc.Netul zic. Si nu e party, ca bitch n-a adus de fumat, iar Pupu n-are chef si fistic.

  9. Corvin said

    M-ai spart cu Pupu asta a ta. Pare a fi super OK, sau e doar imaginatia ta si talentul narativ?
    Eu cred ca daca Pupu are si cizme, e de-a dreptul perfecta.
    Corvin

  10. Pupu said

    Pupu are si cizme si balerini si opinci si sosoni la fel ca toate fetele…lumea e plina de perfectiune

  11. piele said

    ai uitat sa mentionezi ca pupu e nasty bitch šŸ˜‰

  12. acolesiu said

    nu piele….pupu e frigida!!!!!

  13. Raluka said

    ha ha ha Corvin… deci… are cizme… are tot ce ii trebuie sa se incalte… ii mai trebuie fustitza scurta sau pantalonii aia de piele la care visezi tu =))
    Alex, imi place de Pupu a ta… daca o mai ridici mult in slavi e posibil sa ma indragostesc de ea si sa nu te mai iubesc pe tine šŸ˜€

  14. jad said

    …am citit…am zambit…ai am plans… Fiecare avem o Pupu a noastra…A mea s-a dus printre nori acum 6 ani. Mi-e dor si acum de ea.
    ….sunt prietenii pe care doar moartea le rupe…. fericiti cei care le descopera!

  15. Naicu said

    Ati innebunit! šŸ˜€

  16. giapapadia said

    tuh, si tu esti lirica? :))

  17. acolesiu said

    cine-a zis?

  18. giapapadia said

    aaaa

    nu stiu
    is beata
    si ar merge o conferinta
    numa nu am moyens
    intelegi?
    nu intelegi.

  19. acolesiu said

    tu papadie….pizda masii, aia nu merge sa-si inmormanteze mama?sau macar sa vegheze? sa facem o conferinta telefonica pentru ca sa. il faut qu’elle nous donne les moyens. si inteleg doar pana la mijloc.
    T pUpIK TaRe P BoTiK . Poop

Leave a Reply

